Način podnošenja prigovora
Sukladno članku 10 Zakona o zaštiti potrošača (NN 19/22), Komunalac d.o.o., Samobor dužno je:
- omogućiti potrošaču podnošenje pisanog prigovora u svojim poslovnim prostorijama, putem pošte i elektroničke pošte
- u pisanom obliku odgovoriti na prigovor u roku od 15 dana od dana zaprimanja prigovora.
Prigovor možete podnijeti osobno na info pultu Komunalca d.o.o., Samobor, putem pošte na adresu Ulica 151. samoborske brigade HV 2 ili putem elektroničke pošte na adresu prigovori@komunalac-samobor.hr .
Dokumenti za preuzimanje
- Izvješće o radu Povjerenstva za reklamacije potrošača za 2023. godinu
- Izvješće o radu Povjerenstva za reklamacije potrošača za 2022. godinu
- Izvješće o radu Povjerenstva za reklamacije potrošača za 2021. godinu
- Izvješće o radu Povjerenstva za reklamacije potrošača za 2020. godinu
- Obavijest potrošačima javne usluge odvoza miješanog komunalnog otpada
- Pravilnik o radu Povjerenstva za reklamacije potrošača