
Način podnošenja prigovora i reklamacije
NAČIN PODNOŠENJA PRIGOVORA
Sukladno članku 10. Zakona o zaštiti potrošača (NN 19/22, 59/23), Komunalac d.o.o. dužan je:
- omogućiti potrošaču podnošenje pisanog prigovora u svojim poslovnim prostorijama, putem pošte i elektroničke pošte
- u pisanom obliku odgovoriti na prigovor u roku od 15 dana od dana zaprimanja prigovora.
Prigovor možete podnijeti osobno na info pultu Komunalca d.o.o., putem pošte na adresu Ulica 151. samoborske brigade HV 2 ili putem elektroničke pošte na adresu prigovori@komunalac-samobor.hr
NAČIN PODNOŠENJA REKLAMACIJE
Sukladno članku 27. Zakona o zaštiti potrošača (NN 19/22, 59/23), potrošač može podnijeti reklamaciju nakon primitka odgovora na pisani prigovor ili po isteku roka za dostavu odgovora na pisani prigovor Povjerenstvu za reklamacije potrošača.
Reklamaciju Povjerenstvu za reklamacije potrošača možete podnijeti osobno na info pultu Komunalca d.o.o., putem pošte na adresu Ulica 151. samoborske brigade HV 2 ili putem elektroničke pošte na adresu prigovori@komunalac-samobor.hr
Povjerenstvo za reklamacije potrošača će odgovoriti potrošaču na zaprimljene reklamacije putem pošte ili elektroničke pošte u roku od 30 dana od dana zaprimanja reklamacije.
JAVNE USLUGE KOJE KOMUNALAC d.o.o. PRUŽA POTROŠAČIMA - iz članka 25. Zakona o zaštiti potrošača (NN 19/22, 59/23)
- obavljanje dimnjačarskih poslova
- sakupljanje komunalnog otpada
- usluge parkiranja na uređenim javnim površinama i u javnim garažama.
Dokumenti za preuzimanje
- Izvješće o radu Povjerenstva za reklamacije potrošača za 2024. godinu
- Izvješće o radu Povjerenstva za reklamacije potrošača za 2023. godinu
- Izvješće o radu Povjerenstva za reklamacije potrošača za 2022. godinu
- Izvješće o radu Povjerenstva za reklamacije potrošača za 2021. godinu
- Izvješće o radu Povjerenstva za reklamacije potrošača za 2020. godinu
- Obavijest potrošačima javne usluge odvoza miješanog komunalnog otpada
- Pravilnik o radu Povjerenstva za reklamacije potrošača